نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبرهای پنجره‌ ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش پنجم

خبرهای پنجره‌ ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش پنجم

روزهای نقل و انتقالات داغ تابستانی اغاز شده و هواداران یوونتوس در انتظار خرید و فروش تیم محبوب خود می باشند. در ادامه سر تیتر مهم ترین اخبار روز نقل و انتقالات یوونتوس را با هم مرور خواهیم کرد.

 

― پس از ناکامی پِسکارا در صعود به رقابت‌های سری B، این تیم آماده است تا هرچه سریع‌تر مراحل آماده‌سازی خود برای فصل جدید را کلید بزند؛ یکی از نخستین اقدامات «دلفین‌ها» تلاش برای به خدمت گرفتن نیکولو ساوُنا، مدافع‌راست 20 ساله‌ی یوونتوس نکست‌جن است. ساوُنا البته نه‌تنها از پسکارا که از چند باشگاه دسته دومیِ دیگر نیز پیشنهاداتی دریافت کرده است. (Il Centro)

 

― پس از برقراری تماس‌های نخست میان مدیران یووه و پائولو مونته‌رو، مدافع اروگوئه‌ای یووه در دهه‌ی 90، او به احتمال فراوان به مربیگری‌اش در تیم پریماورای یوونتوس (زیر 19 ساله‌ها) ادامه خواهد داد. مدیران یووه ضمن قدردانی از زحمات مونته‌رو، مصمم هستند تا همکاری‌شان با او را که از سال 2022 کلید خورده همچنان استمرار بخشند. (Tutto Juve)

 

― جنوا نیز به صف مشتریان فابیو میرتی پیوسته و طبق شنیده‌ها این باشگاه آماده است تا از شرایط یوونتوس برای انتقال این بازیکن مطلع شود. شنیده‌‎ها حاکی از آن است که علی‌رغم میل جنوا برای انتقال قرضی این هافبک 19 ساله، یوونتوس بیشتر تمایل دارد میرتی را با رقمی قابل‌قبول و به صورت دائمی رهسپار باشگاهی دیگر کند. (Il Secolo XIX)

 

― مذاکره میان یوونتوس و مارسی برای انتقال دائمی آرکادیوش میلیک با مبلغ 7 میلیون یورو مورد توافق دو باشگاه است و همه‌چیز به خوبی پیش می‌رود. ممکن است به زودی خبرهای امیدوارکننده‌ای در مورد میلیک و ماندن او در تورین شنیده شود. (Sky Sport)

 

― لئوناردو بونوچی در حالی واپسین فصل حضورش در یوونتوس را سپری خواهد کرد که پیش از این نسبت به کاهش نقش خود در تیم آگاه شده است. الکس ساندرو نیز در نقطه‌ی کانونی فشار بر الگری برای انتقال به تیمی دیگر قرار گرفته و هنوز نمی‌توان قاطعانه رأی به ماندن یا رفتنش داد. در عین‌حال به نظر می‌رسد مکس الگری خواهان اعطای نقشی بیشتر به تومازو باربی‌یِری، مدافع‌راستِ 20 ساله یوونتوس نکست‌جن در تیم اصلی‌ست. (Gazzetta / Carlo Laudisa)

 

― پس از ناکامی تاتنهام‌هاتسپر در راه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا و به طبع آن عدم فعال شدن بند 35 میلیون یورویی قرارداد دژان کولوسفسکی که در ژانویه 2022 با قرارداد قرضی 18 ماهه از یوونتوس به این باشگاه پیوسته بود، آنها با مذاکره و گرفتن تخفیف 5 میلیون یورویی، با قراردادی تا 2028 این وینگر 23 ساله و سوئدی را به خدمت گرفتند. (Juventus.com)

 

― با دور شدن فزاینده‌ی یوو و کیه‌زا از یکدیگر به دلیل درخواست ارتقای رقم دستمزد از 5 به 8 میلیون یورو، شرایط به‌‌گونه‌ای رقم می‌خورد که جدایی فدریکو کیه‌زا از یوونتوس دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. در صورت تحقق این سناریوی پر حاشیه، یووه آماده است تا به سراغ گزینه‌های جایگزین برود؛ یکی از نخستین آلترناتیو ها نیز ویلفرد گنونتو، فوروارد/وینگر چپ‌پای 19 ساله و ایتالیاییِ لیدزیونایتد انگلستان است. گنونتو که اصالتی اهل ساحل‌عاج دارد هرچند در فصل گذشته، علی‌رغم حضور در تیم زیر 21 ساله‌های لیدزیونایتد، 28 بار نیز برای تیم اصلی لیدز در رقابت‌های مختلف به میدان رفت اما در نهایت 4 بار پایش به گلزنی برای «سفیدها» باز شد. با این حال لیدزی‌ها بعید است با مبلغی کمتر از 15 الی 18 میلیون یورو حاضر به جدایی این بازیکن باشند. (Quotidiano Sportivo)

 

― برخلاف بد‌بینی‌ها و تکراری بودن تمایل یوونتوس به سرگئی‌ میلینکوویچ‌ساویچ، هافبک 28 ساله‌ی لاتزیو، ظاهراً یوونتوس دنیس زکریا، هافبک دیپورتی و قرضی‌‌اش از چلسی را به عنوان بخشی از پیشنهاد خود برای به خدمت گرفتن ستاره‌ی صربستانی لاتزیو قرار داده. لاتزیو هنوز هیچ واکنشی نسبت به این پیشنهاد از خود نشان نداده است. (Il Messaggero)

 

― جدیدترین خبرها حاکی از جدی بودن پیشنهاد آستون‌ویلا برای به خدمت گرفتن آرتور ملو است؛ علاقه‌مندی‌ای که البته از حیث عددی هنوز با رقم موردنظر یوونتوس فاصله دارد. در سوی دیگر گالاتاسرای نیز به صف مشتریان وستون مک‌کنی پیوسته و تلاش می‌کند به هر نحوی که شده در پنجره تابستانی نقل و انتقالات خرید مدنظرش را از مارکت یوونتوس نهایی کند. (Sportmediaset)

 

― یکی از جدی‌ترین گزینه‌های یوونتوس برای ترمیم سمت راست خط دفاعی‌اش، پاسکواله مازوکی، بازیکن 27 ساله‌ی فصل گذشته‌ی سالرنیتا است. نارنجک‌های سالرنو البته برای اعطای رضایت خروج به این بازیکن خواستار 15 میلیون یورو هستند. جدیت یوونتوس ممکن است باعث شود تا هانس نیکولوسی، هافبک 22 ساله و قرضی‌ بیانکونری به این تیم، کمک‌حال بانوی‌پیر در مسیر تحقق این انتقال باشد. (Salernitanews.it)

- البانزه : یوونتوس متوجه شد که رقابت برای داوید فراتیسی سخت است و آنها نمی توانند در این رقابت شرکت کنند. یووه در انتظار پاسخ ربیو به تمدید احتمالی و در حال تماشای میلینکوویچ-ساویچ است.

 

ارسالی از جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: